Scheidsrechters

Bij Voetbalvereniging Heerjansdam worden de clubscheidsrechters ingedeeld door de scheidsrechter coördinatoren. Voor meer informatie over de scheidsrechterscoördinatoren klik hier.

Zonder scheidsrechter geen wedstrijd, dat is duidelijk. Het seizoen is weer begonnen en er staan weer heel wat wedstrijden op het programma. Dus hebben we heel veel scheidsrechters nodig.

Zin om een wedstrijdje te fluiten? Graag! Even melden bij de scheidsrechters coördinatoren en het wordt geregeld. We kunnen zelfs zorgen voor begeleiding door een ervaren scheidsrechter bij de eerste wedstrijden als je dat wilt. Voor de jeugd hebben we interne begeleiding.

De KNVB organiseert ook cursussen voor scheidsrechters waar je naartoe kan/mag indien je voor onze vereniging wilt gaan fluiten.

Wil je je aanmelden als scheidsrechter? stuur een mail naar [email protected]

De gegevens worden opgehaald...
Er zijn geen wedstrijden gevonden. Pas de filteropties aan of gebruik een groter datumbereik

{{dict.datum;}}