Businessclub: Sponsor worden?

Sponsor worden?

Voetbalvereniging Heerjansdam is een ambitieuze familieclub voor en door leden, die al sinds 1945 actief in het amateurvoetbal. Naast het eerste elftal dat hoog in het amateurvoetbal meedraait is V.V. Heerjansdam een vereniging actief in de regio Dordrecht/Rotterdam. Een mooi platform om uw naamsbekendheid op regionaal niveau te vergroten!

Wij informeren u graag over sponsoring bij onze mooie vereniging. Van een reclamebord tot shirtsponsoring en van het sponsoren van een bal tot een Businessclub-lidmaatschap: het kan allemaal!

Hieronder ziet u een overzicht van de mogelijkheden. Heeft u interesse in het sponsoren van vv Heerjansdam? Neem dan gerust contact op met de sponsorcommissie en vraag naar de mogelijkheden. Dat kan per e-mail via [email protected]
U kunt tijdens een thuiswedstrijd van ons eerste elftal ook altijd eens binnenlopen bij de Businessclub in de bestuurskamer. U bent van harte welkom!

Sponsormogelijkheden

Reclamebord langs het hoofdveld
3 meter:                                    €225 per jaar
Elke volgende 3 meter:            €200 per jaar