Start contributie VV Heerjansdam - Seizoen 2023-2024

29 september 2023 16:00

Beste leden!

Het nieuwe voetbalseizoen is officieel weer begonnen, de eerste competitiewedstrijden zijn gespeeld en de ledenadministratie is bijgewerkt met alle nieuwe inschrijvingen.

Dat houdt in dat het contributieproces weer van start gaat.

Afgelopen seizoen zijn we gestart met de externe contributiepartij ‘NIKKI’. Alhoewel er ook sprake is geweest van opstartproblemen zijn wij als vereniging zeer content met de samenwerking gedurende het voetbalseizoen.

Mede hierdoor hebben wij ons doel bereikt om meer dan 95% van alle contributies over seizoen 2022-2023 te innen.

Vandaag zijn de facturen opgemaakt voor het seizoen 2023-2024 en iedereen heeft deze per mail ontvangen (het kan zijn dat deze in je ongewenste mailbox binnen is gekomen). De leden zonder mailadres ontvangen een kopie factuur.

NIKKI is geïnformeerd om te starten met het contributieproces*. Zij starten het proces op maandag 2 oktober 2023.
*Ook hier kan het zijn dat deze mail in de ongewenste mailbox terecht komt.

Het contributieproces is verder identiek aan afgelopen jaar:

• NIKKI haalt informatie uit Sportlink (afhankelijk van type lidmaatschap is er een contributiebedrag aan gekoppeld);
  • NIKKI stuurt een ‘betaal’ link per mail of telefoon (afhankelijk van de informatie die aanwezig is per lid);
  • Via deze link kan er betaald worden;
  • Er kan gekozen worden voor directe betaling of in 10 termijnen, waarbij NIKKI 10% administratiekosten rekent met een maximum van € 19,- wanneer er in termijnen wordt betaald;
  • Wanneer leden niet betalen wordt er (na veelvuldig mailcontact / telefonisch contact) soms overgegaan tot een incassoprocedure. Dit is altijd in overleg tussen vereniging en NIKKI.

Als vereniging zijnde hopen we uiteraard dat de laatste stap in het proces niet noodzakelijk is.

De contributie bedragen voor het seizoen 2023-2024 zijn vastgesteld in de ledenvergadering van september 2022 en zijn nu ook opgenomen op de website.

Wanneer er vragen zijn dan kunnen alle leden contact opnemen met NIKKI. Dat kan zowel telefonisch als per mail.

Bij vragen (bijvoorbeeld onduidelijkheden over het contributiebedrag / wijze van betalen) kan er ook contact worden opgenomen met de penningmeester, via [email protected].

We benadrukken graag dat we altijd bereikbaar zijn voor vragen en opmerkingen.

Penningmeester VV Heerjansdam

Lees meer over: