IN MEMORIAM

6 oktober 2023 10:45

We ontvingen donderdagavond 05 oktober 2023 jl. het trieste bericht dat ons verenigingslid Warmolt Hovingh is overleden op 87-jarige leeftijd.

Warmolt is decennia lang lid van onze vereniging geweest. Tijdens het lidmaatschap is Warmolt vele jaren bestuurslid geweest in de functie van jeugdvoorzitter binnen onze vereniging . Tijdens zijn voorzitterschap van de jeugd had Warmolt ook zitting in het hoofdbestuur. De volgende kernwaarden stonden bij Warmolt altijd hoog in het vaandel: krachtig, open, transparant en kritisch!

Warmolt zijn lidmaatschap liep parallel aan de verrichtingen van zijn zoon en kleinzoon. Vanaf de prille jeugd heeft hij de voetballoopbaan van beiden op de voet gevolgd.

Warmolt was altijd positief kritisch na afloop van de thuiswedstrijden van ons 1e elftal en had altijd een kritische noot aan de tafel van onze oude wijze mannen in de kantine. Warmolt is ook vele jaren lid/deelnemer geweest van de biljartclub vv Heerjansdam en lid/deelnemer van Harry zijn biljartclub

Mede door zijn afnemende gezondheid was Warmolt de laatste tijd helaas niet meer in staat om de club te bezoeken.

Het bestuur is Warmolt zeer erkentelijk voor zijn verdiensten voor onze club. Met het overlijden van Warmolt verliest de vereniging wederom een lid die de groenzwarte club jarenlang trouw is geweest.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

Het bestuur van v.v. Heerjansdam