Google analytics Toestaan Niet toestaan

Facebook Toestaan Niet toestaan

Persbericht: Hoofdtrainer vv Heerjansdam

8 december 2023 17:45

Aan de goede samenwerking tussen v.v. Heerjansdam en hoofdtrainer Ben Mierop komt na dit seizoen een einde.

Tevens heeft Denis Steijn keeperstrainer selectie ook aangegeven te willen stoppen aan het einde van het seizoen. Ben Mierop heeft besloten geen gebruik te maken van de optie voor een derde seizoen.

v.v.Heerjansdam is Ben Mierop dankbaar voor zijn inzet, enthousiasme en vakmanschap. Beide partijen hebben er het volste vertrouwen in dat het seizoen op een goede manier kan worden afgesloten.

Vacature hoofdtrainer/coach Heerjansdam 1 (seizoen 2024-2025).

VV Heerjansdam zoekt een hoofdtrainer/coach voor ons vlaggenschip met het volgende ideaalprofiel. Iemand met een prettige, positieve en verbindende communicatiestijl. We zijn daarbij vooral op zoek naar een trainer/coach die een aantrekkelijke speelwijze beoogt, deze train- en speelbaar maakt en ook onder prestatiedruk uitdraagt. Die het team en de spelers door ontwikkelt en sterker maakt en daadwerkelijk doorstroming van kwalitatieve jeugdspelers stimuleert.

Profiel kandidaat:

• De kandidaat beschikt over een UEFA-A diploma en is beschikbaar op trainingsavonden (dinsdag/donderdag) en wedstrijddagen (zaterdag).
  • De kandidaat draagt bij aan een verbetering van de prestaties en persoonlijke ontwikkeling van het team en alle spelende teamleden.

Meer informatie:

Voor meer informatie of interesse neem dan contact op met: Rob Snijders, Technisch Coördinator van de A-selectie (TC) van de afdeling Technische Zaken, telefoonnummer (06-22451446).

Je sollicitatiebrief kan gemaild worden naar:  [email protected]

Bestuur en TC v.v. Heerjansdam

Lees meer over:
bestuur heerjansdam 1 hoofdtrainer selectie tc technische zaken vacature

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!