Ledenenquête vv Heerjansdam

28 december 2023 16:00

Wij zijn als bestuur benieuwd naar jouw mening over onze voetbalvereniging. Wat vind je goed gaan en wat kan er beter? Hoe tevreden ben je over de faciliteiten, de activiteiten, de trainers en de sfeer? Wat zijn jouw wensen en verwachtingen voor de toekomst?

Om hier een goed beeld van te krijgen, hebben we een korte enquête opgesteld. De link naar deze online enquête hebben jullie als het goed is per e-mail vanuit de vereniging ontvangen. Geen mail ontvangen? Check je spambox of stuur een mail naar [email protected]

Het invullen duurt zo'n 5 tot 10 minuten en je antwoorden worden anoniem verwerkt. We stellen het zeer op prijs als je de enquête invult. Doe dit a.u.b. voor maandag 15 januari.

Met de resultaten van de enquête willen we ons verenigingsbeleid verbeteren en beter aansluiten bij de behoeften van onze leden. We zullen de belangrijkste uitkomsten en actiepunten met jullie delen via onze website.

Heb je naar aanleiding van de ledenenquête nog vragen, opmerkingen of verbeterpunten, stuur een mail naar [email protected] of [email protected]

Wij wensen al onze leden een prettige jaarwisseling, en zien jullie graag op de Nieuwjaarsreceptie op zaterdag 6 januari!

Namens het bestuur van vv Heerjansdam

N.B. wil je de enquête voor jezelf invullen, maar ook met je kind(eren)? Geen probleem, je kunt gewoon dezelfde link gebruiken en de enquête meerdere keren invullen.

Lees meer over:
enquete leden ledenenquete