Persbericht v.v. Heerjansdam

6 januari 2024 16:30

v.v. Heerjansdam is verheugd met de aanstelling van Richard Elzinga als hoofdtrainer van de selectie met ingang van seizoen 2024-2025.

Met Richard Elzinga haalt Heerjansdam een zeer ervaren trainer in huis die zijn sporen zowel als speler en als trainer heeft verdiend.

Richard is momenteel trainer van SC Feyenoord en hij ziet, na eerdere trainerschappen bij o.a. FC ‘s-Gravenzande, DBGC, Barendrecht en Papendrecht het als een uitdaging om bij onze gezellige dorpsclub een stabiel en aantrekkelijk, aanvallend en avontuurlijk voetballend 1e elftal op te bouwen en daarbij oog te hebben voor mogelijke talenten uit eigen jeugd.

Met trots kondigt Richard Elzinga aan dat hij komend seizoen de nieuwe trainer van V.V. Heerjansdam zal zijn.

Richard kijkt er naar uit om iedereen bij deze mooie club te ontmoeten en samen te werken aan ontwikkeling, plezier en succes op het veld.

Bestuur, technische staf zien de komst van Richard Elzinga vol vertrouwen tegemoet en onze vereniging denkt onder zijn trainerschap mooie stappen te kunnen maken.

Tevens is bestuur en TC verheugd met de aanstelling van John Bos als keeperstrainer van de selectie met ingang van seizoen 2024-2025 en daarnaast te kunnen mededelen dat de volgende stafleden van onze selectie er ook weer een jaar aan vastplakken op Sportpark de Molenwei:

Angelo Geerlings    assistent-trainer 1e elftal

Peter de Vries          teammanager 1e elftal

Remco Visser           fysiotherapeut selectie

Edward den Otter   verzorger 1e elftal

Leo Hooghart          looptrainer selectie

Pieter v.d. Tholen   hoofdtrainer 2e elftal

Remco Wilschut      assistent trainer 2e elftal

Het bestuur en TC van vv Heerjansdam

Lees meer over:
bestuur hoofdtrainer selectie technische zaken