Heerjansdam klopt in Portugal Purmersteijn Purmerend

12 januari 2024 20:30

Heerjansdam heeft vrijdagmiddag in Vilamoura (Albufeira, Portugal) een oefenwedstrijd tegen Purmersteijn met 3-0 gewonnen.

Heerjansdam wint in Portugal van Purmersteijn Purmerend.

Heerjansdam speelde vrijdagmiddag op het trainingskamp in Vilamoura (Albufeira, Portugal) een oefenwedstrijd tegen Purmersteijn Purmerend en won, na een 0-1 ruststand, knap met 0-3. De ploeg uit Noord-Holland komt uit in de 4e Divisie zondag en heeft kans om de tweede periode te winnen.

Adaïr Veiga Lopes scoorde voor de rust de 0-1 na een prima hoekschop van Antonio Ilic. Na de rust trok de ploeg van trainer Ben Mierop de goede lijn door en na een goed uur spelen een overtreding op Lars Brinkman in het strafschopgebied, de toegekende strafschop benutte hij zelf, koel en beheerst: 0-2.

Dat zat de Noord-Hollanders toch niet erg lekker en zeker niet toen even later Mathijn Valster 0-3 scoorde, na goed stoorwerk van Lars Brinkman en Milan van de Berg. Al met al: een goede overwinning van Heerjansdam.