Heerjansdam naar volgende ronde BetCity Cup

6 maart 2024 9:45

Heerjansdam speelde dinsdagavond op de Molenwei tegen Antibarbari en won, met 2-1.

BetCity Cup (Voetbal Rijnmomd Cup).

Heerjansdam naar de volgende ronde BetCity Cup.

Antibarbari (2e klasse) startte dinsdagavond op de Molenwei vol energie en in een hoog tempo om te proberen snel op voorsprong te komen tegen Heerjansdam. Dat even een beetje verrast was, maar kreeg wat later grip op de wedstrijd, trok het initiatief naar zich toe en scoorde in de 31e minuut 1-0 door Adaïr Veiga Lopes, na een goede actie van Justin van den Berg. Voor de rust nog schoot Gert-Jan Plaizier tegen de paal (voorzet Chereau Chobin) en even later Veiga Lopes tegen de lat.

Direct na de rust werd het 2-0 door Veiga Lopes en weer kwam de voorzet van Justin van den Berg. Daarna kwamen de gasten meer in de wedstrijd en scoorden tien minuten voor tijd 2-1. Verder liet Heerjansdam het niet komen en plaatste zich dus voor de volgende ronde. Die wedstrijd is ook weer op de Molenwei en RVVH is op 19 maart de tegenstander.

Foto: screenshot video Rob Snijders.