Dartstoernooi VV Heerjansdam groot succes!!!

25 maart 2024 21:45

Vrijdag 22 maart was er sinds lange tijd weer een Dartstoernooi bij VV Heerjansdam
41 deelnemers gingen onder leiding van organisator Ronald Ouwens voor de felbegeerde trofee van dartskoning(in) van de Molenwei.
Na een lange avond vol hoogtepunten, en vooral veel gemiste dubbels, was het onze eigen Milan van den Berg die de allersterkste was, en de trofee mee naar huis nam!

20240324_225126.jpg20240324_225050.jpg

De 41 deelnemers van het toernooi begonnen om 20:00 vol overgave en strijd om zichzelf te kronen tot toernooiwinnaar.
Na een spannende poulefase met veel mooie wedstrijden, met nog veel meer gemiste dubbels,
kwamen er daarna zenuwslopende knock-outs.

IMG-20240325-WA0002.jpg

Waar sommigen al vroeg uitgeschakeld waren, maar nog wel van gezelligheid in de kantine genoten, waren de overgebleven spelers nog druk bezig om als toernooiwinnaar de kantine uit te lopen!
20240322_210101.jpg

Na vele spannende wedstrijden gooiden Milan van den Berg en Dennis de Jong zichzelf in de grote finale.
in een best of 5 legs pakte Milan de 1e leg waarmee hij 1-0 voor kwam, Dennis liet dat niet over zich heen komen en trok de stand weer gelijk.
Milan pakte vervolgens de 2 daaropvolgende legs, waarmee hij de finale met 3-1 won, en zich daardoor mocht kronen tot dartskoning van de Molenwei!

De mannen van het 1e hadden zelfs dubbel succes, want naast de toernooiwinst van Milan, won Lukas Valster de finale van de bonusronde van Robin Sprenger in een enorm spannende wedstrijd die eindigende 3-2, en daarbij nam Lukas ook nog eens de trofee van de hoogste finish van 130 (T20, T20, D5) mee naar huis.

Het was in ieder geval een leuke en gezellige avond op de Molenwei, waarbij alle deelnemers hebben bijgedragen aan een schitterend toernooi.
Daarbij ook een enorme dank voor organisator Ronald Ouwens, die de avond niet alleen organiseerde en begeleidde, maar ook zorgde voor nieuwe borden zodat we kunnen blijven gooien in de kantine om ons voor te bereiden voor de volgende editie van het VV Heerjansdam darttoernooi.

20240325_212257.jpg

Lees meer over: