Beste rechter middenvelder

10 mei 2015 13:30

Gert-Jan Plazier wint prijs beste rechter middenvelder op het eerste en geslaagde Dordt Centraal Voetbalgala in de businesslounge van FC Dordrecht aan de Krommedijk.

Voetbalvereniging Dubbeldam is het meest gedecoreerd op dit voetbalgala. De Dordtse derdeklasser ontving voor ruim 200 man publiek uit handen van de Dordtse wethouder Rinette Reynvaan de prijs voor de beste club, beste trainer (De Bruin en Koster) en beste voorstopper (Kanters).

Filip Kurto ontving de prijs voor beste speler van FC Dordrecht en de Ambachtse arbiter Gerrits werd in samenwerking met Scheidsrechter op Maat geëerd als de beste man in het zwart. Het elftal van het jaar kreeg de prijzen van Pim Blokland en Marco Boogers en bestond uit de volgende elf winnaars:

Beste club: Dubbeldam (zondag)

Beste trainer: Roy de Bruin/Fred Koster (Dubbeldam zondag)
Beste keeper: Lawrence Kuys (SC Emma)
Beste linksback: Terry van der Waal (Papendrecht)
Beste voorstopper: Rob Kanters (Dubbeldam zondag)
Beste libero: Ronald Vrolijk (Oranje Wit)
Beste rechtsback: Ruben Dijkema (SC Amstelwijck)
Beste linker middenvelder: Louis Laros (RCD)
Beste centrale middenvelder: Joey Steenbakker (SC Emma)
Beste rechter middenvelder: Gert-Jan Plaizier (Heerjansdam)
Beste linker spits: Angelo Leendertse (Oranje Wit)
Beste spits: Jordy van Buren (Pelikaan)
Beste rechter spits: Randy Kroos (Pelikaan)

Het bestuur feliciteert Gert-Jan Plainer met deze titel. Wellicht zal deze titel een stimulans zijn voor de hele ploeg om in de komende wedstrijden er voor te zorgen, dat vv Heerjansdam "gewoon" 1e klasser blijft!