Noteer in je agenda

31 mei 2015 13:15

20 JUNI 2015 is het 70 jarig jubileum en tevens de club-familie dag.

Hieronder ziet u het  Programma beschreven m.b.t. onze Club-Jubileum-Familiedag op 20 juni 2015 a.s.
 Het programma:
Aanvang/start  om 11.30 uur op sportpark de Molenwei.

Vanaf 11.00 uur tot 20.00 uur is onze Hall of Fame geopend in de zaal van onze kantine vv Heerjansdam.

De jeugd en senioren groepen zijn als volgt ingedeeld in de volgende categorieën:

Minipupillen   -                        F Pupillen   Categorie :  11.30-12.30

E pupillen        -                       D Pupillen    Categorie:  12.30-13.30

C junioren       -                        B junioren   Categorie:  13.30-14.30

A junioren/ Senioren Heren –Dames       Categorie:  11.30-15.00 Onderling toernooi Pa navelden

Tevens kunnen jeugdelftallen onderling wedstrijden spelen 7:7 op een Panaveld en/of onderlinge wedstrijden spelen op een Panaveld met kinderen tegen  vaders en moeders

Jeugdelftallen kunnen zich hiervoor opgeven bij Wilma Hol-Blommers
Uitgangspunt is om per categorie zoals hierboven beschreven het programma te houden op ons Hoofdveld met de volgende onderdelen:

• Basket bal all stars
  • Super darts
  • Blaasvoetbal
  • Goal
  • Voetbalflipper
  • Snowboard stimulator

Vanaf 11.30 tot 15.00 is er een mogelijkheid om op veld 1 (A  kant) door onze jeugd onderling spelletjes te kunnen gaan doen en op veld 1 (kant B) voor A junioren en senioren en Dames op speciale pa navelden een onderlinge competitie te kunnen voetballen tegen elkaar.

Vanaf 15.30 zal er een onderlinge wedstrijd gespeeld gaan worden op het Hoofdveld tussen het oude kampioenselftal van 1989 en ons huidige 1e elftal.

Aan het einde van deze middag vanaf 17.15 uur sluiten we de middag af met een barbecue voor alle deelnemers en familieleden die tegen een geringe kostprijs hiervan kunnen genieten

Na afloop van de barbecue sluiten we om 20.00 uur de dag af met spetterende optredens van diverse artiesten, officiele opening van het dakterras en andere officiele handelingen.

Het spetterende feest zal doorgaan tot in de kleine uurtjes, uiterlijk tot 01.00 uur.

Organisatie Jubileum Club-Familiedag v.v. Heerjansdam,