Heerjansdam Dames zoekt versterking!

1 juni 2015 21:30

Om de toekomst van het damesvoetbal zeker te stellen is de damesafdeling van de v.v. Heerjansdam naarstig op zoek naar nieuwe leden die de huidige groep dames willen komen versterken.

Het dameselftal speelde afgelopen seizoen in de vijfde klasse Zuid I en eindigde als 3e met een geringe achterstand op de nummers 1 en 2.

V.V. Heerjansdam streeft er naar om het niveau van de dames langzaam weer te brengen op of tegen het niveau waarop in het verleden werd gespeeld en is daarom op zoek naar nieuwe speelsters.

De huidige ploeg is een mix van jong (ca. 16 jaar) en oud (ca. 25 jaar). Er wordt twee keer per week getraind op de dinsdagavond en donderdagavond onder leiding van een goede (eigen) trainer en de wedstrijden worden op zaterdag gespeeld op het schitterende sportpark De Molenwei.

Mocht je geïnteresseerd zijn om bij ons te komen voetballen, meld je dan aan via [email protected]. We zorgen ervoor dat er contact met je wordt opgenomen door de leidsters van het dameselftal.