Sponsor overeenkomst met Hummel & Hiemstra

9 juli 2015 17:45

VV Heerjansdam tekent sponsor overeenkomst met Hummel en Hiemstra Sport. Afgelopen maandag tekende John Hiemstra, Jos Vis en Rene Philips de nieuwe overeenkomst.

Nadat vorig jaar Masita onverwacht failliet is gegaan is de kledingcommissie bestaande uit Annemiek de Gelder, Remco Wilschut en Jeroen Engelen een onderzoek gestart wat voor vv Heerjansdam de beste kledingleverancier en kledingmerk zou zijn. Daaruit is Hummel te leveren door John Hiemstra Sport als beste uit de bus gekomen.

Vanaf volgend seizoen gaan we over op Hummel. Hummel stelt in samenspraak met onze vereniging voorts een kleding- en accessoire lijn (trainingspakken, regenjassen e.d.) samen hetgeen de uniforme uitstraling nog verder versterkt. Deze artikelen zijn straks individueel te bestellen via de speciale vv Heerjansdam-Hummel ledenshop.

KLEDINGPLAN voor de jeugd

Met ingang van seizoen 2015-2016 wordt voor de jeugd een kledingplan ingevoerd. Het doel van het kledingplan (shirt, broek, kousen) is om een uniforme uitstraling te krijgen. Wat houdt dit plan in:

De vereniging zorgt er voor dat voor alle spelers (incl. keepers) in een team een volledig wedstrijdtenue (shirt, broek, kousen) ter beschikking staat. De vereniging doet hiervoor de nodige investeringen. De kleding blijft eigendom van de vereniging en de leden krijgen de kleding in bruikleen. Elk jeugdlid betaalt voor het gebruik van de kleding 15,- euro per jaar. Om praktische redenen zal dit gelijktijdig met de contributie worden geïnd.

EEN TENUE

Met deze stap is ook gekozen voor een eigen wedstrijdtenue, waarbij de vv Heerjansdam uitstraling beter tot zijn recht komt. Alle teams zullen in de komende seizoenen hier op over stappen. De schets tref je hieronder aan.

De uitvoering van een aantal praktische zaken binnen het kledingplan wordt nog nader uitgewerkt. Het wedstrijdtenue is naar verwachting eind september beschikbaar. Het bestuur vertrouwt erop dat de invoering van het kledingplan niet tot alleen een uniforme uitstraling leidt maar ook een mooie stap is in de verdere ontwikkeling van onze vereniging.