(Jeugd) scheidsrechters gezocht

31 juli 2015 23:15

Voor komend seizoen zoeken we aanvulling op de scheidsrechters voor de jeugd.

We zoeken voor de jeugd diverse scheidsrechters om van Mini pupillen tot A jeugd de wedstrijden te fluiten.

Als club bieden wij je de begeleiding aan van onze scheidsrechters coördinatoren en kan je ook bij de KNVB de diverse opleidingen volgen.

Afgelopen seizoen is er 1 scheidsrechter die de BOS opleidingen heeft afgerond.

Uiteraard is er voor jou ook de mogelijkheid om die opleiding te volgen. Wie weet wordt je de nieuwe Bjorn Kuipers....

Interesse?

stuur een kort mailtje naar [email protected] of [email protected] of neem contact op met Kees Hollemans, Jos Doornheim, Theo Essen of Dick Nugteren.