Maak kans op mooie prijzen met de Grote Clubactie

22 september 2015 14:30

Onze jeugd start op zaterdag 19 september met de lotenverkoop van de Grote Clubactie. Vanaf die dag bellen zij bij zoveel mogelijk mensen aan om loten te verkopen. Met de opbrengst hopen we de overige kleedlokalen ook (deels) op te knappen.

Wij doen mee aan de Grote Clubactie omdat, wij als vereniging graag onze kleedkamers zouden willen opknappen..

Door loten te verkopen, krijgen zij de extra inkomsten die ze hard nodig hebben. Van de opbrengst gaat 80% direct naar de clubkas van Voetbalvereniging Heerjansdam. Door uw aankoop van loten (€3,- per lot) kunnen wij onze doelen realiseren.

Fantastische prijzen

Maak kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van € 100.000,-!
Een lot kost slechts Euro 3,-

Een lot kunt u online kopen op deze link of via de vele jeugdleden die de komende maand met inschrijfformulieren langs komen. Voor meer informatie over de grote clubactie, klikt u op deze link. Onderstaand de prijzen:

1e € 100.000,-
2e Volkswagen UP!
3e Eurocamp reischeque luxe campingvakantie t.w.v. € 2.500,-
4e – 6e Pharos Reizen waardebon t.w.v. € 1.250,-
7e – 9e Eurocamp reischeque luxe campingvakantie t.w.v. € 750,-
10e – 14e Thermae 2OOO arrangement voor 2 personen
15e – 48e Safety Experience all-in slipcursus voor 2 personen
49e – 78e Fletcher Hotels all-in arrangement voor 2 personen
79e – 93e Horloge.com waardebon t.w.v. € 175,-
94e – 123e Duinrell incl. onbeperkt Tikibad 4 entreekaarten
124e – 138e Thermae 2OOO 2 duo entreekaarten
139e – 168e Bobbejaanland 4 entreekaarten
169e – 188e Veluwse Bron 4 entreekaarten
189e – 213e Attractiepark Slagharen 4 entreekaarten

Voor onze loten verkopers:

Verkoop zoveel mogelijk loten met je team en het team dat de meeste loten verkoopt gaat naar een wedstrijd van Feyenoord.