B- junioren trainer gezocht

26 april 2016 15:45

Voor volgend voetbalseizoen (2016-2017) zijn wij op zoek naar een jeugdtrainer voor de B1.

Dit elftal speelt momenteel in de 2e klasse. Voetbalvereniging Heerjansdam hecht enorm veel waarde aan de doorstroming van jeugdspelers richting de seniorenselecties en heeft hier ook een duidelijk beleid voor opgesteld.

Profiel van onze B1 trainer:

• Je beschikt minimaal over het KNVB junioren diploma.
  • TC-3 is geen must, maar je staat open om jezelf verder te ontwikkelen als trainer en de cursus TC3 te gaan volgen.
  • Je hebt aantoonbare ervaring in het geven van training en dan met name aan junioren teams.
  • Je bent een echte teamplayer en zorgt met andere jeugdtrainers voor een gezond en uitdagend leerklimaat voor onze jeugdleden.
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig en weet een hecht team te maken.
  • Jouw reistijd van en naar de vv. Heerjansdam is maximaal 30 minuten.

De primaire taken van onze B1 trainer:

• Verzorgen van tenminste 2 trainingen in de week
  • Begeleiden en coachen van de B1 op wedstrijddagen.
  • Stimuleren van diverse oefenwedstrijden.
  • Zorg dragen aan een goede onderlinge sfeer en afstemming binnen de trainersstaf.
  • Periodiek aanwezig zijn bij trainersvergaderingen van de jeugdopleiding.
  • Zorgen voor een goede balans tussen plezier- en prestatie tezamen met de B2.

Hebben wij je interesse gewekt? Graag ontvangen wij je motivatie en CV uiterlijk voor 6 mei 2016. Deze graag per mail ([email protected]) richten aan Michel Schutte, coördinator bovenbouw jeugd vv Heerjansdam.