Benefietwedstrijd F3

13 april 2016 16:45

Ons jeugdlid en scheidsrechter Daniel Burggraaf gaat voor een maand naar Ghana om daar te helpen bij een voetbalschool. Onze F3 organiseert een benefietwedstrijd!

Heerjansdam F3 vs Pelikaan F4

Aanvang 10:15

Daniel verzamelt sponsorgeld om daarmee de voetbalschool in Ghana te ondersteunen.

Wij vinden het een prachtig doel en willen Daniel hier graag in ondersteunen. De kinderen daar hebben het hard nodig.

Wij willen, als F3 graag een bijdrage leveren, door een benefietwedstrijd te organiseren, waarbij wij zoveel mogelijk familie, als publiek, op 23 april uit willen nodigen.

Voor aanvang van de wedstrijd worden jullie uitgenodigd om koffie met gebak te nuttigen. En voor de broertjes en zusjes is er een cupcake. Daniel zorgt zelf voor de appeltaart en de koffie wordt beschikbaar gesteld door de club. Hiervoor vragen we 3,50 p/p als bijdrage. De cupcakes, met limonade kosten 1,50 p/p; dit als bijdrage in de sponsoring.

Wij verwachten een mooie opkomst om onze kids aan te moedigen tijdens de wedstrijd.

De wedstrijd staat onder leiding van onze scheidsrechter Daniel Burggraaf.