Portret van Mathijs Vermaat

26 april 2016 18:15

Mathijs Vermaat komt Heerjansdam versterken. Om hem vast te leren kennen hebben wij een korte profielschets.

Profiel Mathijs Vermaat.

Geb. datum: 16-10-1986
Geb. plaats: Krimpen aan de Lek
Woonplaats: Rotterdam
Privé : Relatie, samenwonend
Studie / Werk: IT consultant, Fitsz meer Automatisering in Hendrik Ido Ambacht
Club (heden): vv de Zwerver Club (s) eerder gespeeld: alleen vv de Zwerver Favoriete positie: centrale verdediger
Favoriete (b.v.o.) club: geen voorkeur

Soort / Type speler zelf: Een voetballende verdediger. Wil graag de voetballende oplossing zoeken, maar niet ten koste van alles. No nonsense verdediger, waar nodig gaat de bal gewoon de tribune in. Sterke punten zelf: Fysiek en kopsterk, goede trap, juiste plek staan en gevoel voor waar de bal valt, coaching

Welke trainers gehad: Johan van der Werff, Ron Tempelaar, Arie Schep, Richard Mank, Jan Verveer

Wat voor gevoel bij Heerjansdam: Ik kende de club goed van de onderlinge wedstrijden tussen de Zwerver en Heerjansdam. Je wist altijd, dit wordt geen gemakkelijke middag, zeker niet op het grote veld en bijzondere complex van Heerjansdam. Een ploeg die ook altijd probeert te voetballen. Een club ook met een rijke historie in het amateurvoetbal. Uit de gesprekken die zijn gevoerd blijkt dat de club ambitieus is en een goed beeld heeft van waar de club heen wil. Ik kijk er naar uit om straks onderdeel van de club Heerjansdam te zijn.