Pupillen Scheidrechters geslaagd.

27 april 2016 18:45

26 April heeft de heer Christian Pijpers van de KNVB de pupillen scheidsrechter training gegeven.

Deze dag was georganiseerd door Martin Nugteren. Rob van Zijderveld en Karin de Vries zorgden voor het succesvol verlopen van deze dag. Voor alle aspirant scheidsrechters was er een lunch verzorgt.

Ook zorgde twee mix teams van de E2/E3/F3 voor een oefenwedstrijd van ca 90 minuten zodat alle scheidsrechters in de praktijk aan het werk konden worden. Aan het eind van de dag ontvingen alle deelnemers hun certificaat en hun badge. VV Heerjansdam heeft hiermee komend seizoen 14 extra pupillen scheidsrechters.

Geslaagd zijn: Tijn Boender, Samuel van Dam, Menno Engelen, Daan Geneugelijk, Luc de Geus, Luuk de Ruiter, Jamsy van der Heul, Mike Hoogendoorn, Thomas Kloppenburg, Julia Libregts, Sebastiaan Libregts, Bernd Verbeek, Raoul Visser, Tim van der Hoek.

VV Heerjansdam wenst alle nieuwe scheidsrechters veel succes en bedankt alle ouders en vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt.

De dag begon met een goede uitleg van de regels en instructie waar op gelet dient te worden.

De oefenwedstrijd van de E2/E3/F3 die in totaal 1,5 uur gevoetbald hebben. In het oranje de aspirant scheidsrechter.

Een korte rustpauze voor de spelers met een drankje.

Aan het eind van de dag allemaal geslaagd met de overhandiging van de badge en het certificaat.