Portret van John Bravenboer

1 mei 2016 16:45

John is volgend seizoen onze trainer van Heerjansdam 2.

Geb. datum: 17 mei 1974 (42 jaar).

Geb. plaats: Rotterdam.

Woonplaats: Ridderkerk.

Privé: Getrouwd met Sandra, 1 dochter van 20 jaar (Daphne)

Trainer heden: vv. de Zwerver (2e elftal)

Eerder getraind bij: Dilettant A1 en 2e elftal, FC Binnenmaas 2e elftal.

Met welke spelstijl wil je wedstrijden spelen / winnen: Ik spreek liever over spelintentie. Ik denk niet zozeer in 4-3-3 of 4-4-2, maar meer in de intentie van spelen. Balbezit tegenstander: veel druk naar voren teneinde fouten af te dwingen, goede omschakeling zowel bij balverovering als balverlies en zelf in balbezit verzorgd voetbal proberen te spelen.

Als speler gespeeld bij: jeugd sv Slikkerveer, Feyenoord en SVV/Dordrecht ’90.

Senioren: SVV/Dordrecht ’90, sv Slikkerveer, vv Rijsoord en sv Bolnes.

Favoriete positie: Aanvallende middenvelder.

Favoriet club (b.v.o.).: Feyenoord.

Onder welke trainers getraind: Frans Struis, Han Berger, Hans Bentzon, Ronald Klinkenberg, Wim Kalt en Cor Bak.

Wat voor gevoel bij Heerjansdam: Een roemruchte club, met nog steeds een accommodatie met allure. In de gesprekken met de club was ik direct gecharmeerd van de weg die is ingeslagen. Meer eigen spelers die een kans moeten krijgen om door te groeien binnen de selectie. Ik heb er veel zin in.