Benefietwedstrijd F3

6 mei 2016 15:30

Op zaterdag 23 april jl. heeft de F3 van onze vereniging een benefietwedstrijd georganiseerd.

Deze stond in het teken van het vrijwilligersproject wat Daniel Burggraaf in juli gaat bezoeken in Ghana.

Voor de wedstrijd was er een inloop voor familie, vrienden en bekenden van de spelers die genoten van een kopje koffie met een stuk taart. Net voor de wedstrijd, die geleid werd door Daniel, werd een symbolische cheque overhandigd met het fantastische eindbedrag van 181 euro.

Daniel is hier ontzettend blij mee. Hij wil nogmaals David en Bart bedanken voor het organiseren van deze wedstrijd en een ieder die heeft bijgedragen tot dit enorme eindbedrag.