Geslaagd Rabobank Pupillentoernooi 2016

23 mei 2016 17:15

Afgelopen zaterdag 21 mei vond het Rabobank Pupillentoernooi 2016 plaats op ons sportpark de Molenwei. Het toernooi, georganiseerd door de Toernooicommissie van VV Heerjansdam, is bezocht door diverse verenigingen uit de regio Rotterdam.

In de ochtend werd gespeeld door de E- en F-pupillen. Onder het genot van de lentezon

speelden zij hun wedstrijden terwijl de ouders, leiders en trainers voor de nodige aanmoedigingen zorgden.

Tegelijkertijd hadden een aantal pupillen scheidsrechters deze ochtend hun vuurdoop: nadat ze op 26 april waren geslaagd voor hun training, mochten deze nieuwe arbiters nu hun kennis in de praktijk brengen.

Tijdens het middagprogramma mochten de D-pupillen aan de bak. Er werd gespeeld in twee poules, waarbij de D3-pupillen een kruisfinale en finale speelden en de D1 een toernooi waarbij de ploeg met de meeste punten wint.

Naast het voetbalvermaak was er ook gedacht aan eten, drinken en versnaperingen: de spelers hadden drinken uit de drankautomaat, vanaf de bakplaat werden broodjes hamburger verkocht en tot slot had IJssalon Hemels een drukbezochte kraam tussen de voetbalvelden.

Foto’s van deze dag zijn terug te vinden in dit fotoalbum. Uiteraard mag je hier ook je eigen foto’s van deze dag uploaden!

Al met al was het een zeer geslaagde en sportieve dag voor alle spelers en voor VV Heerjansdam.

Natuurlijk willen we ook graag alle vrijwilligers/ trainers en scheidsrechters bedanken die deze dag mogelijk hebben gemaakt.

Top 3 eindposities ochtendprogramma:
F2
1 ONA F2
2 Oude Maas F2
3 Wieldrecht F3

F1
1 Schoonhoven F1
2 Heerjansdam F1
3 Zuidland F1

E4
1 Zinkwegseboys E2
2 SSS E1
3 Drechtstreek E9

E2
1 NSVV E4
2 Drechtstreek E6
3 Heerjansdam E2

E1
1 VFC E1
2 Heerjansdam E1
3 ONA E1

De top 3 eindposities van de D-toernooien zijn als volgt:
1 Oliveo D5
2 Flakkee D1
3 Heerjansdam D3

1 Heerjansdam D1
2 Vlotbrug D2
3 Blijdorp D1

Voor alle overige uitslagen en informatie over de toernooien kan je terecht op de pagina’s van de toernooicommissie.