Benoemingen bestuur en TC

28 juni 2016 20:00

Het bestuur van v.v. Heerjansdam heeft Peter van der Linden benoemd tot voorzitter van de vereniging. De afgelopen maanden was hij al waarnemend voorzitter na het onverwachte aftreden van Jos Vis begin maart jl..

Het bestuur heeft voorts Erik van Buren benoemd tot Hoofd Technische Zaken in de technische commissie. In samenhang hiermee zal Erik in de eerstkomende Algemene Ledenvergadering worden voorgedragen tot bestuurslid met de portefeuille Voetbaltechnische Zaken.
Johan de Ruiter heeft te kennen gegeven zijn werkzaamheden in de technische commissie te beëindigen. Het bestuur bedankt Johan voor zijn inbreng en inspanningen in de achterliggende periode. Hij blijft als jeugdtrainer aan de club verbonden.