Start van het nieuwe seizoen met BBQ op 13 augustus

29 juli 2016 10:30

De zomerstop is alweer bijna achter de rug en het nieuwe seizoen staat op het punt van beginnen. Een seizoen met hopelijk veel mooie momenten en sportieve hoogtepunten!

Op zaterdag 13 augustus speelt het eerste elftal om 14.30 uur thuis een oefenwedstrijd tegen Spirit. De Businessclub organiseert na afloop van deze wedstrijd een barbecue op ons mooie terras om met elkaar de start van het seizoen te vieren en kennis te maken met de (nieuwe) spelers. Mede dankzij sponsor Gasterij de Passage kan iedereen voor een gereduceerd tarief van 15 euro deelnemen aan deze barbecue!

Voor ons uiteraard wel belangrijk om te weten hoeveel mensen er komen, dus:
Vind je het leuk om mee te eten? Laat dit dan vóór zaterdag 6 augustus weten via [email protected].