Pannakooi bij VV Heerjansdam?

21 september 2016 18:00

Help jij mee deze droom waar te maken? Met zijn alle kunnen we dit realiseren.

Op zaterdag 1 oktober gaat de Grote Clubactie weer van start. Door jullie medewerking is de actie van 2015 voor de vereniging een groot succes geweest en hebben we met z’n allen een mooie bijdrage geleverd aan de vernieuwing van de kleedkamers.

Dit jaar willen wij gaan voor een pannaveldje. De kosten hiervoor bedragen tussen de € 6.500.- en € 7.500.- . Wij hebben ongeveer 250 jeugdleden. Als alle jeugdleden nu eens proberen allemaal 10 loten te verkopen meer mag natuurlijk ook, dan hebben we al een bedrag van € 6.000.- en met een beetje goede wil moet dit te verwezenlijken zijn.

Volgende week krijgen alle jeugdleden de boekjes uitgedeeld. Ook komt volgende week de online loten verkoop beschikbaar.