Selectie vv Heerjansdam naar Marbella

3 november 2016 18:30

In samenwerking met de business club en een eigen bijdrage van de deelnemers is er een trainingskamp mogelijk gemaakt voor de selectie van vv Heerjansdam.

Op vrijdag 13 januari 2017 reist de selectie, technische & medische staf en de technische commissie richting het Spaanse en veelal zonnige Marbella. Hier verblijft de ploeg 5 dagen, in Hotel El Fuerte, waarna men terugkeert op 17 januari 2017.

Onder ideale omstandigheden kan er een basis gelegd worden voor de 2e seizoenshelft. De selectie zal in Marbella enkele trainingen en mogelijk een oefenwedstrijd afwerken. Daarnaast zullen er groepsactiviteiten plaatsvinden. De komende periode zal er precieze invulling gegeven worden aan het totale programma. Goed om te vermelden is dat een groep van de sponsoren de spelers en staf achterna reizen om de verrichtingen nauwlettend te volgen.

Hou de website en sociale media in de gaten voor de updates rondom het trainingskamp!