Punten sparen voor de club

8 februari 2017 17:45

Vanaf woensdag 8 februari kan je bij Jumbo gaan sparen voor onze sportvereniging. Bij elke besteding van € 10,- ontvang je een sportpunt. Deze sportpunten kan je toekennen aan een sportvereniging van jouw keuze. Wij willen je natuurlijk vragen ze aan onze sportvereniging te geven.

Van de punten die we ophalen kunnen wij namelijk extra sport- en spelmaterialen voor de sportvereniging aanschaffen. Op de website https://www.jumbosparenvoorjesportvereniging.nl/vv-heerjansdam/ kan je zien wat onze spaardoelen zijn. Op deze site kan je de sportpunten ook direct aan onze vereniging toekennen. Maar je kan de gespaarde punten ook inleveren bij ons op de vereniging. Bij de ingang van de sportkantine staat een dropbox waar je ze in achter kan laten.

We willen je bij voorbaat danken voor het meesparen voor onze vereniging!