Gert de Koning draagt voorzittershamer over

25 juni 2014 17:45

Tijdens de bestuursvergadering van dinsdagavond 24 juni j.l. heeft Gert de Koning, thans vice voorzitter, het voorzitterschap van vv Heerjansdam overgedragen aan de op de algemene ledenvergadering gekozen beoogde voorzitter Jos Vis.

Gert de Koning is ruim 30 jaar bestuurslid geweest en heeft binnen het bestuur diverse functies bekleed. De laatste maanden is hij als plaatsvervangend voorzitter actief geweest. In de afgelopen 30 jaren heeft Gert meer dan 300 bestuursvergaderingen bijgewoond. In deze periode heeft vv Heerjansdam enorme successen gekend. Gert de Koning zal bij de vereniging betrokken blijven en zal zich gaan richten op het vastleggen van de roemrijke geschiedenis van onze vereniging.

Het voltallig bestuur bedankt Gert voor zijn enorme inzet en zal, conform de wens van de algemene ledenvergadering, hem tijdens één van de eerste thuiswedstrijden in het nieuwe seizoen benoemen als erelid.