Pannakooi

25 juni 2017 16:00

De opbrengst van de laatste Grote Clubactie was bestemd voor de aanleg van een pannakooi veldje op ons complex.

Bij de voorbereidingen zijn we echter ingehaald door recente ontwikkelingen bij de KNVB en wel de ingevoerde nieuwe wedstrijdvormen voor het pupillenvoetbal in het seizoen 2018/2019.
Het is dan ook praktisch om het nieuw aan te leggen veld(je) hierop te laten aansluiten.
Alhoewel door bestuur en jeugdcommissie al veel voorbereidend werk is verricht betekent deze laatste ontwikkeling dat er nog meer onderzoek en daardoor voorbereidingstijd nodig is voor wat betreft het ontwerp, de locatie en de bekostiging van dit project.
Hopelijk slagen we er met vereende krachten in om dit uitdagende project tot een succes te maken.