Oefenprogramma vv Heerjansdam 1

22 juli 2017 13:15

Trainer Patrick Kok van Heerjansdam start de voorbereiding op het nieuwe seizoen, zaterdagochtend 5 augustus.

Dan traint hij voor de eerste keer de selectie van zijn nieuwe club. Uiteraard volgen er een aantal oefenwedstrijden (en districtsbeker wedstrijden) voor de competitie start.

Oefenwedstrijden:
Za. 12 aug: Heerjansdam – Excelsior M. 2 14. 30 u.
Di. 15 aug: Smitshoek toernooi: Smitshoek – Heerjansdam 19.00 u.
Za. 19 aug: Smitshoek toernooi: Heerjansdam – Capelle 12. 30 u.
Za. 26 aug: Heerjansdam – IFC (za.)    14. 30 u.
Di. 29 aug: Delta Sport – Heerjansdam    20.00 u.
Di. 12 sept: TOGB – Heerjansdam   20.00 u.

Indeling Districtsbeker (poule 46). DBGC, Heerjansdam, Sparta a.v. en WCR. Speeldagen: 2, 9 en 16 september.

Heerjansdam ingedeeld in de 1e klasse B. De clubs in deze klasse: Brielle, Bruse Boys, DCV, Deltasport, Heerjansdam, Heinenoord, Kloetinge, Nieuw Lekkerland, Nieuwenhoorn, Oranje Wit, sc Feyenoord, SHO en VVGZ.

De eerste competitiewedstrijd is zaterdag 23 september.