Nieuws facilitaire zaken

15 juli 2014 22:00

Beste leden vv Heerjansdam,

Namens het bestuur zijn we zeer verheugd jullie te kunnen melden dat we per ingang van het nieuwe voetbalseizoen erin geslaagd zijn om iemand te kunnen vinden(Marja Vrijhof) die bereid is gevonden om de sportkleding van ons 1e en 2e elftal te gaan wassen, vouwen etc.

Tevens kunnen we jullie melden dat Rob Snijders het komende seizoen bereid is gevonden om de taken van verenigingsconsul op zich te gaan nemen en in samenspraak met A. Bruggink daar waar nodig onze velden zal gaan inspecteren.

We zijn er als bestuur ook in geslaagd om het komende seizoen een nieuwe kantinebeheerder aan te kunnen stellen in de persoon van Hans van de Burg die Ben Post vanaf 31 juli 2014 a.s. zal gaan opvolgen. Wij wensen Hans van de Burg veel succes met zijn nieuwe werkzaamheden binnen vv Heerjansdam

Uiteraard willen we ook graag van de gelegenheid gebruik maken om Ben Post en niet te vergeten zijn maat Rob van Zijderveld te bedanken voor hun geweldige inzet als kantinebeheerder(s) in de afgelopen jaren. Gelukkig hebben we inmiddels Rob van Zijderveld wederom bereid gevonden om daar waar nodig de nodige hand en spandiensten te willen verrichten in het komende seizoen.

Op een gepast moment in de komende weken zullen we als bestuur op gepaste wijze afscheid te kunnen gaan nemen van Ben Post.

Namens bestuur vv Heerjansdam, Met vriendelijke sportgroet,

Rob van Dijk Secretaris vv Heerjansdam