Businessclub maakt kennis met selectie

6 september 2014 12:45

Donderdagavond maakte de leden van de businessclub en het bestuur van de v.v. Heerjansdam kennis met de selectiespelers, technische- en medische staf met elkaar, in Restaurant De Waal.

Willem Renes heet iedereen welkom.

Onder het genot van een hapje en een drankje werd iedereen welkom geheten door de voorzitter van de businessclub Willem Renes. Daarna stelde voorzitter Jos Vis de spelers per linie voor en hield met iedereen een kort gesprekje.

Umut Takac (ex-Alblasserdam) in gesprek met Jos Vis. Patrick Alimasi (ex-Zuidland) droomt van een mooi seizoen bij Heerjansdam.

Het nuttige en gezellige samen zijn werd muzikaal omlijst door Maxime Philips.