v.v. Heerjansdam huldigt leden

28 september 2014 14:45

Na de voetbalwedstrijd Heerjansdam-Heinenoord (4-5) zaterdag 28 september werden twee oud-bestuursleden gehuldigd en kregen een gouden speld opgespeld door de wethouder van sport in Zwijndrecht, Jolanda de Witte.

Leen Huisman is 38 jaar bestuurslid geweest en werd benoemd tot erelid en Gert de Koning zat 30 jaar in het bestuur en werd dus ook erelid van de v.v. Heerjansdam.

Leen Huisman krijgt de speld van Jolanda de Witte, wethouder sport van Zwijndrecht.

Gert de Koning trekt zijn jasje recht zodat Jolanda de Witte de gouden speld goed op kan spelden.

Ron van Gemeren stopte met allerlei functies bij de v.v. Heerjansdam, o.a. bestuurslid en jeugdbestuurslid en werd in de bloemetjes gezet door voorzitter Jos Vis.

Gert de Koning is blij met de onderscheiding.

Een trotse Leen Huisman.