Rabobank betrokken bij vv Heerjansdam

14 oktober 2014 19:15

De Rabobank staat in Barendrecht, Ridderkerk, Heerjansdam en Rhoon bekend als een bank die betrokken is bij de samenleving. Dit blijkt onder andere uit de contacten met klanten en relaties die ze hebben, maar ook uit het sponsorschap met onze vereniging. Met het sponsorschap zijn we als vereniging natuurlijk bijzonder blij mee, maar ook de Rabobank zelf is er trots op sponsor te mogen zijn van onze vereniging.

Nieuwe sponsor verbintenis.

Op zaterdag 11 oktober jl. is na de wedstrijd Heerjansdam - VVGZ de nieuwe sponsorovereenkomst met de Rabobank getekend. Als vereniging zijn we zeer content met het sponsorschap, maar ook de Rabobank zelf is er trots op om sponsor van onze vereniging te mogen zijn.

Op de foto v.l.n.r. voorzitter Jos Vis, Carola den Otter namens de Rabobank en penningmeester Rene Philips.

De Rabobank extra dichtbij!

Om deze trots te kunnen delen met al haar medewerkers en om haar betrokkenheid bij onze vereniging eens extra te onderstrepen, was de Rabobank op zaterdag 13 en zaterdag 27 september jl. bij onze vereniging aanwezig. Tussen 10.00 en 11.00 uur werd door een aantal medewerkers van de Rabobank mueslirepen uitgedeeld aan de mensen die op dat moment aanwezig waren op onze vereniging. Dit deden zij om meer hun betrokkenheid te tonen én om medewerkers eens kennis te laten maken met onze vereniging.

Deze enthousiaste en spontane actie van de Rabobank is door het bestuur van onze vereniging bijzonder gewaardeerd en heeft onze band met de Rabobank als sponsor op een verrassende wijze versterkt!

Rabobank medewerkers op onze velden.

Meer weten over de Rabobank? Kijk dan eens op www.rabobank.nl/rmij