Tussenstand grote club actie

17 oktober 2014 21:00

De tussenstand van de grote clubactie gaat voorspoedig. We hebben op dit moment 436 loten verkocht. Vorig jaar verkochten we in de gehele periode 834 loten. We zijn er dus nog niet!

De E3 gaat op dit moment aan kop in de lotenverkoop en maken dus de meeste kans om naar Feyenoord te gaan!

verkochte loten per team: totaal verkocht
C1 0
C2 11
D1 23
D2 0
D3 21
D4 0
E1 0
E2 0
E3 185
E4 57
E5 36
F1 70
F2 35
F3 0
F4 75
MP 0

Als je meer boekjes wilt dan kan je die op de club ophalen bij Cees de Valk.

Dit jaar bestaat de mogelijkheid om ook online loten te kopen en daar hebben we er op dit moment pas 10 loten online verkocht. Om online loten te verkopen kan je op deze link kliken en deze doorsturen naar al je vrienden en kennissen.

Laten we ons best doen om het aantal loten van vorig jaar te overtreffen, dus zet hem op voor je club!

Kijk nog eens naar de mooie prijzen die er te winnen zijn.

Willen jullie als je je boekje vol is deze boekjes inleven bij Cees de Valk. Eind oktober willen we graag alle boekjes terug hebben.