Eerbetoon Jan van der Burg

12 november 2019 12:30

Ons 90-jarige erelid Jan van der Burg is zaterdag 9 november jl. voorafgaande aan de wedstrijd van ons vlaggenschip tegen Nivo Sparta uitgebreid in het zonnetje gezet.

Na het neerleggen van zijn vrijwilligerstaken is het een eerbetoon aan Jan vanwege zijn vele verdiensten voor onze vereniging. Door het bestuur van de vereniging is Jan een fraaie plaquette aangeboden met daarop de uitbeelding van Jan als ‘begaafd voetballer’ en ‘uniek vrijwilliger’. Deze plaquette krijgt een prominente plek op onze accommodatie waardoor de naam Jan van der Burg voor altijd verbonden blijft aan onze vereniging.

Door een lofwaardig initiatief van het bestuur van de Business Club wordt de gerenoveerde kleedkamer 7 (kleedkamer van de tegenstander) opgesierd met een prachtige nostalgische foto van Jan van der Burg als 1e elftal speler. Gekscherend gaf de voorzitter van de Business Club in zijn speech aan dat het de bedoeling is dat deze foto de tegenstander bij het betreden van de kleedkamer angst inboezemt.