vv Heerjansdam: nieuwe seizoen andere hoofdtrainer.

21 februari 2020 16:00

De vv Heerjansdam gaat voor het seizoen 2020 - 2021 op zoek naar een andere trainer.

“Voetbalvereniging Heerjansdam en hoofdtrainer Ron Timmers gaan de samenwerking aan het eind van dit seizoen beëindigen.Dit is de uitkomst van het overleg tussen Ron, de TC en het bestuur. We bedanken Ron voor zijn grote inzet voor onze club en hebben er alle vertrouwen in dat het seizoen onder zijn leiding op waardige wijze wordt afgesloten”.
Door het vertrek van Ron Timmers is met ingang van seizoen 2020-2021 een vacature ontstaan voor de functie van hoofdtrainer bij onze vereniging.

Geïnteresseerde kandidaten kunnen solliciteren door een mail te sturen naar: [email protected]

Bestuur v.v. Heerjansdam.