Het Coronavirus

3 maart 2020 14:30

Het Coronavirus is dagelijks in het nieuws en houdt de gemoederen flink bezig. Ook vanuit de vv Heerjansdam houden we het nieuws nauwlettend in de gaten.

Het is bekend dat het virus overdraagbaar is van mens op mens en dat gaat natuurlijk gemakkelijk op plekken waar veel mensen bij elkaar komen. Ook onze voetbalvereniging is zo’n plek en we kunnen ons voorstellen dat u zich daarom zorgen maakt.

Vooralsnog is er geen reden om trainingen, wedstrijden en andere activiteiten af te gelasten.

Wij houden de berichtgeving in de gaten en besteden extra aandacht aan de adviezen van het RIVM: regelmatig handen wassen, hoesten en niezen in de binnenkant van de elleboog en papieren zakdoekjes gebruiken.

Krijgt u, of een naaste van u, last van griepachtige verschijnselen met koorts en kortademigheid, neem dan contact op met uw huisarts.

Voor meer informatie over het Coronavirus verwijzen we naar https://www.rivm.nl/