Eerste training selectie Heerjansdam 1

24 mei 2020 14:00

Vorige week zaterdag was de laatste training van de 'oude selectie' en trainer. Zaterdag was de eerste training van de nieuwe selectie.

vv Heerjansdam aan nieuw seizoen begonnen.

Vorige week zaterdag was de laatste training van vv Heerjansdam 1 (seizoen 2019 – 2020) van de oude selectie en trainer. Zaterdag startte eigenlijk het seizoen 2020 – 2021 al weer. O.l.v. de nieuwe trainer Jonathan Jonk begon hij met een behoorlijk gewijzigde selectie aan zijn eerste training op de Molenwei. Uiteraard een aangepaste training, in groepjes van 6/7 spelers werd een circuittraining van drie onderdelen afgewerkt. Veel pass-trapoefeningen, met kaatsen, wegdraaien enz.

De volgende zaterdagen gaat dat zo door, dan volgt een ‘break’ van twee weken, vervolgens weer een aantal weken, met ook avondtrainingen, weer gevolgd door een break en dan toewerken naar (oefenwedstrijden?) KNVB bekerwedstrijden en de competitie. Wanneer? Dat weet nog niemand.