Coronaprotocol sport per 29-9-2020

1 oktober 2020 19:15

Wederom zijn de maatregelen, die uiteraard ook voor onze vereniging gelden, aanzienlijk aangescherpt. Wij volgen daarin 1 op 1 de richtlijnen van het NOC NSF.

De richtlijnen van het NOC NSF zijn tot in detail uitgewerkt en terug te vinden op
Hier zijn ook de antwoorden op de meest gestelde vragen te vinden.

De meest in het oog springende maatregelen voor (in ieder geval) de aankomende 3 weken:

-Geen publiek toegestaan bij wedstrijden/trainingen
-Sportkantines blijven gesloten
-Vooralsnog kan er gewoon getraind worden en kunnen er wedstrijden gespeeld worden

De overige regels zoals in ons eigen protocol vermeld (te vinden onder het kopje "club" op de website), blijven van toepassing

Met u hopen wij op een een spoedige terugkeer naar "normaal".

Bestuur vv Heerjansdam