Zonder scheidsrechter geen voetbal

13 oktober 2020 19:30

Vorige week was het de week van de scheidsrechter. Een goede reden om
onze scheidsrechters eens extra aandacht te geven. Wij zijn dankbaar voor de inzet van deze kanjers. En we hebben dan ook een presentje voor deze kanjers klaar staan deze maand.

Ondanks de coronacrisis laten onze kanjers van scheidsrechters de vereniging niet in de steek. En daar zijn wij heel dankbaar voor. Maar wij zijn op zoek naar meer van zulke Toppers. Want ook al zijn er de komende weken geen wedstrijden, ooit krijgen we het virus eronder en zijn de zaterdagen weer gevuld met wedstrijden waarvoor scheidsrechters nodig zijn.

Een scheidsrechter is onmisbaar tijdens een wedstrijd. Maar scheidsrechter zijn draagt ook iets bij aan je persoonlijke ontwikkeling.  Je leert om te gaan met onverwachte situaties, je leert snel beslissingen te nemen en je leert om te gaan met emoties.

Zonder scheidsrechter, geen voetbalwedstrijd! Iets voor jou? Meld je snel aan via [email protected] , volg de verenigingsscheidsrechtercursus via de KNVB en help jouw club.