IN MEMORIAM - Izaäk Kleinjan

30 oktober 2020 19:15

MdR

We ontvingen het droeve bericht dat ons lid van verdienste en oud 1e elftalspeler Izaäk Kleinjan op 76-jarige leeftijd is overleden.

In zijn hoogtijdagen als 1e elftal speler was Izaäk befaamd en gevreesd om zijn verwoestende afstandsschoten. Een van zijn hoogtepunten als voetballer was het scoren van de enige treffer in de allesbeslissende laatste competitiewedstrijd tegen HBSS die Heerjansdam het kampioenschap in 1966 opleverde. Met deze treffer bracht Izaäk ons vlaggenschip destijds weer terug op het hoogste amateurniveau. Na zijn actieve voetballoopbaan heeft Izaäk zich verdienstelijk gemaakt voor de club met uiteenlopende vrijwilligerstaken. Zo heeft hij de jeugd onder zijn hoede gehad en is hij jarenlang elftalleider van ons 1e elftal geweest. We verliezen in Izaäk een zeer betrokken en meelevend verenigingslid.

Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

N.B. Na de uitvaartplechtigheid zal de rouwauto woensdag 4 november a.s. tussen 12.00 uur en 12.30 uur een ronde maken op de Molenwei. Er is dan gelegenheid om een laatste groet aan Izaäk te brengen. Verenigingsleden en andere belangstellenden zijn hierbij van harte welkom.