Persbericht aftreden Janus van Peenen

27 april 2014 8:15

HEERJANSDAM – Afgelopen week heeft de heer Janus van Peenen het algemeen bestuur van voetbalvereniging Heerjansdam laten weten per direct af te treden. Het bestuur had graag gezien dat de heer van Peenen het lopende seizoen als voorzitter zou afmaken. Het bestuur betreurt de beslissing van de heer van Peenen maar zal deze respecteren.

De heer van Peenen is vele jaren een inspiratie bron en een markante voorzitter geweest voor de voetbalvereniging Heerjansdam. Onder zijn bezielende leiding heeft de club enorme successen gekend.

Het bestuur van voetbalvereniging wil de komende weken nadrukkelijk benutten om de ontstane situatie te bespreken en in alle rust de organisatie nader in te vullen. Tot die tijd zal er geen mededeling gedaan worden over het lopende proces in het belang van voetbalverenging Heerjansdam. Indien er duidelijkheid is over een nieuwe voorzitter dan zal dat kenbaar gemaakt worden met een persbericht.

Wij hopen dat u begrip kunt opbrengen voor de situatie.

Het bestuur van voetbalvereniging Heerjansdam