In memoriam: Arie Prooi

18 december 2020 19:45

We ontvingen het droeve bericht dat ons lid van verdienste Arie Prooi op 94-jarige leeftijd is overleden.

Arie was vanaf de oprichting in 1945 lid van onze vereniging en was met 75 lidmaatschapsjaren het oudste nog in leven zijnde lid. Hij was niet alleen de eerste keeper in onze clubhistorie maar kwam ook nog als midvoor voor ons vlaggenschip in actie. Dit getuigt van zijn begenadigd voetbaltalent en zijn brede inzetbaarheid in het toenmalige 1e elftal. Arie was nagenoeg iedere zaterdag op ons complex aan te treffen om te genieten van zijn geliefde voetbalsport. Als trouw supporter van het 1e elftal nam Arie bij thuiswedstijden steevast zijn plek hoog op de tribune in. Met veel overzicht vanuit die positie werd de wedstrijd door Arie gadegeslagen en werd met name het optreden van de keepers aandachtig gevolgd. Wij verliezen in Arie een warm en meelevend clubman.

Het Bestuur