Spandoek in de Kuip ter ere van Richard de Valk

8 maart 2021 19:30

Zoals de meesten inmiddels wel weten is onze “hof-fotograaf” en zeer betrokken vrijwilliger Richard de Valk recent getroffen door een herseninfarct.

Gelukkig is Richard nu buiten levensgevaar maar hij heeft wel behoorlijke verlammingsverschijnselen aan de linkerzijde van zijn lichaam. Herstel gaat moeizaam en revalidatie gaat waarschijnlijk best wel poosje duren.

Zoals veel mensen wel weten, sleept Richard al zo’n 20 jaar “HET” Heerjansdam-Feyenoord spandoek naar de Kuip. Op die plek vindt momenteel een spandoekactie plaats waarbij iedereen een spandoek kan plaatsen. De Businessclub heeft die actie aangegrepen om voor Richard een spandoek te laten maken. "Zo steken we hem een hart onder de riem en laten we zien dat we bij vv Heerjansdam aan hem denken", zegt Hans Ketting namens de Businessclub. Dit spandoek én die van Richard zelf waren afgelopen zaterdag in de wedstrijd van Feyenoord tegen VVV goed in beeld onderaan vak K.

Wil je Richard ook laten blijken dat je aan hem denkt? Dat wordt zeer gewaardeerd. Stuur een kaartje, bloemetje of iets anders naar Richard de Valk,  Joh. Postlaan 19, 2995 VH Heerjansdam. Cees neemt het graag mee voor hem naar het revalidatiecentrum.

20210305_133022.jpg  20210305_135917.jpg