27+ Heerjansdam Highland Games op zaterdag 24 april

17 april 2021 10:15

Zaterdagmiddag 24 april tussen 14.00 en 17.00 uur organiseren we een gave voetbalactiviteit voor leden vanaf 27 jaar. Doe mee, want je kunt je hart kunt ophalen als ware voetballiefhebber. Er staan superleuke uitdagingen op het programma, dus meld je vandaag nog aan!

Eat your heart out!
De Schotse Highland Games komen naar Heerjansdam en worden voor de gelegenheid omgedoopt tot 'Heerjansdam Highland Games': denk aan 2x 2 voetvolley toernooi, estafette met afwerken op groot doel, record hooghouden als team, prijsschieten voor de punten, latjetrap en wat dacht je van een spannende knock out penaltybokaal? De winnende teams en de trotse winnaar van de penaltybokaal hebben bekers van klatergoud in het vooruitzicht. We zullen zorgen voor een bescheiden natje en een droogje tijdens de Games én na afloop. Uiteraard ook hier weer volledig coronaproof. Een activiteit om je vingers bij af te likken. Ondanks corona beperkingen. Dus eat your heart out!

Highlandmen.jpg

Doelgroep
Voor wie wordt dit georganiseerd? Juist voor onze senior-leden van 27 jaar en ouder die het meeste worden beperkt door de coronamaatregelen. Immers, volwassenen vanaf 27 jaar mogen buiten op sportvereniging met maximaal in groepjes van 4 mensen sporten. Naast de veteranen-, 35+ teams en 27+ senioren van de eerste 5 seniorenteams, zijn ook sponsoren, (jeugd)trainers en businessclubleden die hun trainingspak graag aan doen en de challenges van de Highland Games zien zitten, van harte welkom! Je hoeft niet super afgetraind te zijn en ook een Schotse rok is geen must. Maak je geen zorgen over een intensieve bootcamp, maar reken vooral op plezier.

Hoofdveld
Als we niet teveel enthousiaste aanmeldingen hebben, gaan we dat maar wat graag op het hoofdveld organiseren. Bij een stormloop van deelnemers wijken we uit naar veld 3 en 4. Want het is juist leuk om dit zoveel mogelijk met elkaar op veilige afstand te beleven. Uiteraard coronaproof met inachtneming van de 1,5 meter afstand. Afhankelijk van het aantal inschrijvingen bepalen we de Highland Games, het tijdsschema en het definitieve veld. Maar reserveer in ieder geval alvast het tijdvak 14.00-17.00 uur!

Corona-proof

We doen er als organisatie alles aan om dit evenement Corona-proof te laten verlopen. Mocht je echter Corona-gerelateerde klachten krijgen voorafgaand aan het evenement, dan verzoeken we je uitdrukkelijk om thuis te blijven!

Inschrijven
Waar wacht je nog? Schrijf je in voor een onvergetelijke voetbalmiddag op het mooiste hoofdveld van de wijde omgeving! Schrijf je graag uiterlijk woensdag 21 april in via het e- mailadres: [email protected] of via het aanmeldformulier op https://www.vvheerjansdam.nl/1173/highlandgames/

Hartelijke Highland Games groet,

Namens het Bestuur en Afdeling Technische Zaken,