Oefenwinst Heerjansdm 1, met fraaie goals (+ indeling seizoen '21 - '22).

11 juli 2021 14:00

Voor de tweede week achterelkaar speelde Heerjansdam in Berkel en Rodenrijs

Oefenwinst Heerjansdam met fraaie goals.

Voor de tweede week op rij, speelde Heerjansdam een oefenwedstrijd in Berkel en Rodenrijs. Na TOGB volgde zaterdag de uitwedstrijd tegen CVV Berkel (2e kl.) en won, met 1-3. Heerjansdam speelde een degelijke wedstijd, die het goed onder controle had. De eerste kans kreeg Justin van den Berg, die op de doelman stuitte (14 e minuut). Niet veel later werd Jarno Visser ‘gepakt’ in het strafschopgebied en de terecht toegekende penalty werd door de jonge Nathan Bernadina beheerst en goed ingeschoten: 0-1. Op slag van rust werd Justin van den Berg een strafschop onthouden.

Na de rust (60) schoot Richard Clement schitterend  een vrije trap in de verre beneden hoek, 0-2, vijf minuten later gevolgd door het derde doelpunt van de Dammers. Bernadina zag dat de doelman te ver voor zijn doel stond en de spits schoot, van ruim 30 meter, de bal prachtig over de keeper binnen:0-3. In de slotfase deed de thuisclub wat terug: 1-3.

Indeling Heerjansdam 1 seizoen 2021 – 2022.

Zelfde klasse en tegenstanders.

1B: BVCB, Brielle, Heerjansdam, Heinenoord, Kloetinge, Neptunus-Schiebroek, Nieuw Lekkerland, Nieuwenhoorn, Oranje Wit, RVVH, SHO, Terneuzense Boys, Papendrecht, XerxesDZB.