In memoriam: Ab Bruggink

23 oktober 2021 12:15

We ontvingen het droeve bericht dat onze consul Ab Bruggink is overleden. Ab heeft decennialang voor onze vereniging de velden gekeurd.

Op menig zaterdagmorgen was Ab voor dag en dauw op de club aanwezig om zijn oordeel te vellen over het al dan niet bespeelbaar zijn van de velden. Met zijn deskundigheid en onafhankelijke oordeel genoot hij veel respect bij alle betrokkenen. Niet alleen zijn kennis van zaken maar vooral ook zijn geweldige gevoel voor humor en zijn authentieke optreden zullen ons bijblijven. Het bestuur is Ab veel dank verschuldigd voor zijn jarenlange bijdrage aan het bewaken van de kwaliteit van onze velden. Onze gedachten gaan uit naar de nabestaanden.

Het Bestuur