Podcast: in gesprek met de burgemeester

16 februari 2022 16:45

Burgemeester Hein van der Loo maakt een podcastserie genaamd 'vertel het de burgemeester'. Onlangs kwam hij daarvoor langs op ons sportpark om daar te praten met Peter van der Linden (voorzitter vv Heerjansdam), Rob Snijders (bij Heerjansdam begonnen als speler van het 1e elftal en tegenwoordig lid van de technische commissie) en Peter de Vries (teammanager van het 1e elftal) over de successen, veerkracht en ambities van vv Heerjansdam.

De heren, die respectievelijk al 60, 40 en 30 jaar op verschillende manieren betrokken zijn bij de club, worden door de burgemeester bevraagd over verleden en toekomst. De podcast barst van de leuke wetenswaardigheden en anekdotes. Zoals die keer in 1984 dat Heerjansdam thuis tegen FC Groningen speelde in de 1e ronde om de KNVB beker en die wedstrijd won met 3-2. Of het dieptepunt vele jaren later in 2016, toen Heerjansdam dramatisch degradeerde naar de 2e klasse. Nieuwsgierig geworden? De podcast is zéker een aanrader, beluister hem hier.